به عشق مولا
خبری مذهبی ادبی

    امام کاظم فرمودند:
«إِجْتَهِدُوا فى أَنْ یَکُونَ زَمانُکُمْ أَرْبَعَ ساعات:ساعَةً لِمُناجاةِ اللهِ، وَساعَةً لاَِمْرِالْمَعاشِ، وَساعَةً لِمُعاشَرَةِ الاِْخْوانِ والثِّقاةِ الَّذینَ یُعَرِّفُونَکُمْ عُیُوبَکُمْ وَیُخَلِّصُونَ لَکُمْ فِى الْباطِنِ، وَساعَةً تَخْلُونَ فیها لِلَذّاتِکُمْ فى غَیْرِ مُحَرَّم وَبِهذِهِ السّاعَةِ تَقْدِروُنَ عَلَى الثَّلاثِ ساعات.»:
بکوشید که اوقات شبانه روزى شما چهار قسمت باشد:1 ـ قسمتى براى مناجات با خدا، 2 ـ قسمتى براى تهیّه معاش، 3 ـ قسمتى براى معاشرت با برادان و افراد مورد اعتماد که عیبهاى شما را به شما می فهمانند و در دل به شما اخلاص مىورزند، 4 ـ و قسمتى را هم در آن خلوت می کنید براى درک لذّت هاى حلال [و تفریحات سالم] و به وسیله انجام این قسمت است که بر انجامِ وظایف آن سه قسمت دیگر توانا می شوید.




تاریخ: شنبه 27 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ  «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در مصاحبه با صدا و سیما که از برنامه فراسو از شبکه چهار سیما پخش شد، به موضوعات مختلف داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی اشاره کرد . این گفت‌وگو تقدیم خوانندگان ارجمند ابنا می شود:

سوال: رسالت جنبش حزب‌الله در دوره کنونی چه می‌دانید و آیا نسبت به گذشته تغییر کرده است؟

نصرالله: راه اصلی حزب الله در این سالها تغییر نکرده است. حزب‌الله در سال 1982 به دلیل اشغال لبنان و برای مقابله با این اشغالگری تاسیس شد و از آن سال با توطئه‌های اسرائیلی و آمریکایی روبرو شد که می‌خواهد بر منطقه مسلط شود.متن کامل مصاحبه اختصاصی شبکه چهارم سیما با «سید حسن نصرالله»



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 27 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 آیت‌الله العظمی عبدالله جوادی آملی ظهر پنجشنبه در دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اولین مسئله‌ای که مجلس باید به آن اهتمام داشته باشد موقعیت شناسی است و نمایندگان باید نسبت به جایگاه خود واقف باشند که وظیفه مجلس قانون شناسی است نه قانون گذاری، چراکه قانون گذاری فقط از سوی خداوند انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مجلس صراط نیست بلکه سراج است‏، تصریح کرد: وقتی خداوند همه چیز را آفریده است، فکر بیگانه بشر چگونه می‌تواند قانون وضع کند؟



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 26 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

  به گزارش خبرآنلاین آیت الله مکارم شیرازی در این دیدار با ابراز نگرانی از گرانی های اخیر گفت: در حال حاضر مهمترین مشکل مردم گرانی و تورم موجود در جامعه است که باید با تعامل مجلس و دولت این معضل برطرف شود، البته فعالیت‌هایی نیز در این زمینه انجام شده است.
وی در ادامه به مهریه زنان اشاره کرد و گفت: دین مبین اسلام همواره از مردم می‌خواهد تا به اصول و عقاید اسلامی پایبند بوده و در تمامی مراحل زندگی آن را به کار گیرند که یکی از این مراحل تعیین مهریه برای زنان است و باید این موضوع در چارچوب اسلام تعیین شود.
آیت‌الله مکارم شیرازی یکی از موارد نگرانی مردم را که همه‌روزه به دفتر وی ابلاغ می‌شود، گرانی بیش از حد نان دانست و از مجلس خواست در جهت رفع موانع قانونی برای کاهش قیمت نان تلاش کند.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

به گزارش خانه ملت، علی لاریجانی در این دیدار بودجه سال 91 را نسبت به سال‌های قبل متفاوت‌تر دانست و افزود: در بودجه امسال به وضعیت صنعت و کشاورزی که دو اصل مهم در پیشرفت اقتصادی کشور است، توجه ویژه‌ای شده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 اولین تبلت ایرانی با برخورداری از جدیدترین تکنولوژی و فناوری روز دنیا به نام 'دیمو' امروز در کشور رونمایی شد.

 
 

 

به گزارش سرویس علمی فناوری جام نیوز (June 11)، رضا مریداوی - مدیرعامل شرکت تولید کننده این تبلت در مراسم رونمایی از این تولید ایرانی اظهار داشت: هم اکنون ماهانه به صورت میانگین 10 هزار دستگاه از این کالای ملی در کشور تولید می‌شود که طبق برنامه قرار است این میزان به 20 هزار دستگاه در ماه برسد به گونه‌ای که ظرفیت تولید تا پایان سال 91 دو برابر شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 مارتین ایندیک محقق آمریکایی اسلام و آمریکا

دیگر وقت آن نیست که دانشجویان را به خیابان ها بکشانیم ، بلکه باید چادر را از سر زنان برداشت و از این طریق می توان نظام اسلامی ایران را نابود کرد

یکی از مقامات بلند پایه آمریکایی :

هر زن چادری در کوی و برزن ایران ، به منزله پرچم جمهوری اسلامی است . لذا ما برای براندازی این نظام باید این حجاب را سست کنیم .

میشل هوِیلیک نویسنده فرانسوی :

جنگ بر ضد اسلام با کشتن مسلمان ها فایده ای ندارد . فقط با فاسد کردن آنها می توان به پیروزی دست یافت . پس باید به جای بمب بر سر مسلمانان ، دامن کوتاه بریزیم .

مستر همفر جاسوس انگلیسی در کشورهای اسلامی :

زنان مسلمان دارای حجابی محکم هستند که نفوذ فساد در میان آنها ممکن نیست ؛ بنابراین بایدآنان را فریب داد و از زیر چادر بیرون کشید .

پس از آن که زنان را از چادر بیرون آوردیم ، باید جوانان را تحریک کنیم که دنبال آنها بیافتند تا در میان مسلمانان فساد رواج یابد ؛ و برای پیشبرد این نقشه ، لازم است اول زنان غیر مسلمان را از حجاب بیرون آوریم تا زنان مسلمان از آنان یاد بگیرند .

راستی یک نکته : با شروع تابستان ، آیا دیگه وقت آن نرسیده که مسئولان سالم سازی بیشتر کنار دریا شمال را خیلی جدی بگیرند!!! پس باید همه تلاش کنیم تا دشمن ناکام باشه 

گوهر کمال "




تاریخ: یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

           ادب آموختم از بی ادبان                          رجوع کنید به گلستان به نقل از لقمان 

           ترک ما قال من یقول کنم                        نتوانستم من قبول کنم 

           که پسر را پس از کلاس زبان                    بفرستم به پیش بی ادبان 

           که در آنجا به اشتیاق و طرب                    بکند درک فیض و کسب ادب 

           این ادب را بدون راه و مصرف سوخت          می شود توی کوچه هم آموخت

           اعتمادی به این مدل نکنید                      بچه را توی کوچه ول نکنید 

            بچه تان اعتیاد می گیرد                        چیز ها یاد می گیرد!

            چه بسا عاشق کسی بشود                 چشم در چشم اقدسی بشود 

           بچه تان انگ تابلو خورد                          توی کوچه تلو تلو خورد 

           بکند توی کوچه هی سرو ته                   و شود پایه ثابت صدوده 

           پس به فرزند یاد باید داد                         ادب از بی ادب نگیرد یاد

           یک کمی همت اختیار کنید                     خودتان روی بچه کار کنید




تاریخ: شنبه 20 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 نکنه پسرت را بفرستی پزشکی آخه فلان پزشک معتاده....نکنه کت و شلوار بپوشی کت و شلواری ها دزدند من یه نفر را دیدم با کت و شلوار دزدی می کرد.

به نظر شما درسته به کسی این طور بگیم؟  آخه یکی از دوستان می گفت: چادری ها بعضی هاشون انواع گناهان را انجام می دهند و از همه بدترند و مفهوم حرفش این بود که نکنه چادری بشی.

آخه کسی نیست به این دوست عزیز بگه که در هر قشری آدم های متفاوتی دیده میشه در قشر افراد بی حجاب هم رفتارهایی اعم از خوب و بد دیده می شه؛ آیا به نظر شما گناهانی را که بعضی از زنان با حجاب انجام می دهند زنان بی حجاب انجام نمی دهند؟



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 20 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 

 روزی تازیانه ضعف مدیریت در کشور را خواهیم خورد 

احزاب و شخصیت‌ها - آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه ‌با موعظه و نصحیت نمی‌توان جوان‌های بیکار را آرام کرد، گفت: ‌کشوی که هم آب و هم خاک دارد اما بیکاری و تورم در آن وجود دارد، ‌از رحمت خدا به دور مانده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 19 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

  صلوات سبب شفاعت پیامبران

حضرت زهراعلیها السلام فرمودند: پدرم رسول خدا صلى‏الله‏ علیه ‏و آله بر من وارد شد در حالى که مهیاى خواب بودم. حضرت فرمودند: اى فاطمه نخواب مگر بعد از آن که چهار عمل را به جاى آورى. اول این که: ختم قرآن کنى، دوم آن که: پیامبران را شفیعان خود گردانى ، سوم این که ، مؤمنین را از خود خشنود گردانى ، چهارم آن که: حج و عمره کنى. حضرت این را فرموده و اقامه نماز کردند ، من صبر کردم تا نماز پدرم تمام شد. سپس پرسیدم یا رسول ‏الله، مرا به چهار چیزى امر فرمودید که در این مدت زمان، قدرت انجام آنها را ندارم.

پدرم تبسمی کرده ، فرمودند: هرگاه سه مرتبه سوره «اخلاص‏» را بخوانى گویا ختم قرآن کرده ‏اى، و هرگاه صلوات بفرستى بر من و پیامبران پیش از من ، همه ما شفیعان تو خواهیم بود و هرگاه براى مؤمنین استغفار کنى پس تمامى ایشان از تو خشنود مى‏شوند ، و هر گاه بگویى «سبحان‏ الله و الحمدلله و الله‏ اکبر» مثل این است که حج و عمره انجام داده باشى.

بوى عطر

مرحوم آخوند ملاعلى همدانى رحمة ‏الله‏ علیه ، حکایت نموده ‏اند



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

  عالمان انقلابی را بهتر بشناسیم ؛ 

ابرمردی که در برابر آقا دو زانو نشست
این جملات وقتی بیشتر معنا پیدا می‌کند که بدانیم صاحب تفسیر المیزان، علامه عارف آیت‌الله طباطبایی درباره شاگردش علامه حسن‌زاده فرموده‌اند: حسن‌زاده را کسی نشناخت جز امام زمان(عج). این بیانات علامه را باید در کنار نامه‌ی ایشان به فرزند خود گذاشت. ایشان در قسمتی از این نامه...


ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 در گفتگو با آقای اسدنیا مسئول اجرایی اعتکاف مسجد جامع شهرستان تربت حیدریه مطرح شد

اسدنیا مسئول اجرایی اعتکاف مسجد جامع شهرتان تربت حیدریه اعلام داشت در مراسم اعتکاف امسال در این مسجد حدود 3000 نفر ثبت نام نمودند که 250 نفر آقایان بدون قرعه کشی توانستند معتکف مسجد جامع 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 

وِیژه نامه خبرانلاین در ولادت امام علی( که درود خدا بر او باد) - یادداشتی از استاد پرویز خرسند

 

 

می خواستم از علی بنویسم دیدم دستم می لرزد. از عدالتش، دیدم نمی شود حرف زد. چه آنکه باید عمل کرد. از جوانمردی اش، دیدم که باید بود. از درد هایش که هنوز در زندگی مان جاری اند. دیدم نمی توانم و نمی شود. دیگر در این شرائط اجتماعی ما چه باید گفت که هم به کار آید و هم آدمی را متهم نکنند به همه چیز. 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 




تاریخ: یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

                                                                     

این 5 روش را برای جلوگیری از ناراحتی‌های چشمی ناشی از خیره شدن طولانی مدت به صفحه

نمایشگرتان، امتحان کنید

ماندانا سجادی: اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که در طول روز ساعت‌ها به صفحه نمایشگرتان خیره می شوید و تاکنون مشکلاتی از قبیل: سوزش چشم، درد گردن، تاری دید و ضربان سر را تجربه کرده اید، بهتر است بدانید ، شما مشکل رایجی با نام "خستگی چشم" دارید!
در واژه‌نامه پزشکی این بیماری با عنوان "سندرم بینایی کامپیوتر" شناخته می شود و علت این بیماری هم به خاطر نور پس زمینه نمایشگر و خیره نگاه کردن به یک صفحه نمایش برای مدت طولانی است.

روش های درمان سریع این مشکل خوردن قرص ایبو پروفن و تمرینات چشمی است. اما در اینجا قصد داریم راهکارهایی برای پیشگیری از بروز این بیماری را به شما نشان دهیم.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

  مدیر شبکه دیدار در برنامه خود که در ارتباط با آرامش و راه های رسیدن به آن صحبت می کرد گفت که بهترین راه رسیدن به آرامش خواندن نماز است.
وی در این زمینه گفت: «یکی از چیزهایی که عمر انسان را زیاد کرده و به انسان آرامش می دهد تفکر کردن و روان درمانی است.»
وی در ادامه افزود: «مسلمان ها این نوع روان درمانی را بیشتر در نماز کسب می کنند بدین صورت که در نماز نباید به هیچ چیز دیگری غیر از خدا فکر کرد و باید تمام افکار متمرکز شود و این همان روان درمانی است که انسان را به آرامش می رساند.»
مدیر شبکه دیدار بااشاره به خواص رسیدن به این آرامش افزود: «خود انسان باید یاد بگیرد که در هر مرحله یا هر طبقه ای از زندگی قرار دارد این آرامش را کسب کند چون خلع ناشی از آرامش که در مغز ایجاد می شود، مغز را بزرگتر می کند و آمادگی پیدا می کند برای دریافت مطالب بیشتر و پیدا کردن راه حل مشکلات.»
مظاهری در پایان با تأکید بر این مساله که این روان درمانی باید حداقل در روز چند مرتبه تکرار شود افزود: «انسان حداقل باید روزی هفت الی هشت مرتبه به مدت چند دقیقه روان درمانی را انجام دهد تا به آرامش و آسایش برسد.»




تاریخ: شنبه 13 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

  به گزارش سرویس دینی جام نیوز، یک نسخه قدیمی از انجیل متعلق به قرن 5 میلادی از یک قاچاقچی در ترکیه کشف شده است که رازهایی را در خود نگه داشته است.
مقامات ترکیه درباره کشف این انجیل اعلام کردند که این نسخه خطی بر روی پوست حیوانات نگاشته شده است و از جمله نسخه‌های خطی انجیل "برنابا" به شمار می رود.
واتیکان جمعه گذشته از مقامات ترکیه ای خواست تا این نسخه انجیل را به آنان نشان دهد.
این نسخه خطی به زبان سریانی بوده که بیان کننده اسرار زیادی است.
در این انجیل قدیمی بر مصلوب نشدن حضرت عیسی(ع) تاکید و به پیامبری حضرت محمد (ص) به عنوان آخرین پیامبر بشارت داده شده است.
مقامات ترکیه معتقدند این نسخه، نسخه اصلی انجیل برنابا است




تاریخ: شنبه 13 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

  راست است که بایدها و نباید های ما همیشه با بایدها و نبایدهای خدا تطبیق نمی کند. حقیقت دارد که عرف و عادت ما در این چهارچوبه بسته ی ماده تعریف می شود و حکایت خواسته های خدا چیز دیگری است. 
ما فکر می کنیم همه چیز باید طبق روال عادی و عرف عادتی مان طی شود و هر چه خارج از این روال معمولی است، برایمان سوال می شود که یعنی چه؟ 
آنجا که موسی (که درود خداوند بر او باد) عصایش در مقابل ساحران اژدها می شود، برای ما می شود سوال که یعنی چه؟ اما برای خالق هستی که خواسته است پیام پیام آورش در آن دوران به کرسی عوامان بنشیند می شود اعجاز.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 12 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 از دی که گذشت هیچ از او یاد مکن                     فردا که نیـــامده است فریـــــاد مکن 

برنــــامده و گذشته بنیــــــــــاد مـکن                     حالی خوش باش و عمر بر باد مکن

 




تاریخ: جمعه 12 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 عبدالحسین روح‌الامینی گفت: سعید مرتضوی با عنوان معاونت در قتل تفهیم اتهام شده است و ما هم منتظر تشکیل دادگاه هستیم.

عبدالحسین روح‌الامینی پدر محسن روح‌الامینی یکی از کشته‌شدگان حادثه کهریزک درباره پرونده سعید مرتضوی در این‌ رابطه اظهار داشت: این شخص جلب به دادرسی شده است و این جلب به دادرسی مربوط به قبل از عید و همچنین قبل از انتصاب وی در سمت ریاست سازمان تأمین اجتماعی بوده است.

وی ادامه داد: هنوز کیفرخواست این فرد صادر نشده است اما احضار شده و به عنوان معاونت در قتل عمد تفهیم اتهام شده است ولی نمی‌دانم آخرین دفاع از او اخذ شده است یا خیر.

روح‌الامینی با بیان اینکه امیدواریم هرچه زودتر کیفرخواست صادر شود گفت: بازپرس پرونده هنوز تاریخی برای صدور کیفرخواست تعیین نکرده اما گفته که کار تمام شده است و فقط باید پرونده را به دادگاه کیفری استان تهران فرستاد.

وی خاطرنشان کرد: تا جایی که می‌دانم کیفرخواست تا هفته قبل صادر نشده بود اما در شرف صادر شدن است و ما هم منتظر تشکیل دادگاه هستیم.




تاریخ: پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 «در حال حاضر شركت‌هايي در زمينه موتور‌جست‌وجو در داخل كشور فعاليت مي‌كنند و موتور جست‌وجوهايي نيز به صورت محدود در كشور وجود دارد كه قصد شناسايي اين شركت‌ها را داريم. اسم پيشنهادي براي موتور‌جست‌وجوي ملي «فجر» به معناي فراهم‌كنندگان جويش‌گر رايانه‌اي انتخاب شده است.» اين بخشي از اظهارات علي‌اصغر انصاري معاون توسعه فضاي تبادل اطلاعات سازمان فناوري اطلاعات است كه قرار بود بر اساس آن، اين موتور جست‌وجوي ملي در سال 91 راه‌اندازي شود.

در واقع زمان واقعي راه‌اندازي اين موتور جست‌وجو شهريورماه امسال درست زماني است كه وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات وعده راه‌اندازي شبكه ملي اطلاعات- اينترنت ملي- 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 متهم ردیف اول پرونده و مدیراصلی شرکت آریا در دفاعیات خود گفت: روز جمعه 14 مرداد ماه سال 90 قرار بازداشت من صادر شد به من گفتند از کشور فرار کن. ولی من ماندم چون از خودم مطمئن بودم. می خواستند ما فرار کنیم بگویند خسروی در رفت.

مه آفرید خسروی متهم ردیف اول پرونده فساد در ادامه جلسه رسیدگی به پرونده فسادبانکی در دفاع از خود گفت: آقای "الف" معاون وزیر در امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد از وزیر 300 میلیارد برای من معرفی نامه گرفت تا بیاید سهامدار بانک آریا بشود. بعدش آقای "ح" نماینده اهواز آمد دفتر من پیشنهاد داد تا فلان لوله سازی را بخریم. بروید یقه معاون استاندار خوزستان آقای "پ" را بگیرید که دنبال فروش لوله سازی به ما بودند. به ما فشار می آوردند که تیم استقلال اهواز را بخریم. نماینده خرمشهر آقای "م" آمد و گفت بیایید فولاد خرمشهر را بخرید که کلی بدهی داشت. حالا همه ساکت شدند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 غلامعلی ریاحی وکیل مدافع مه‌آفرید امیر خسروی دفاعیاتش را این گونه آغاز کرد که در روز تحقیقات از خاوری در پیش بازپرس فردمحمدیان باید پرسید چه کسی به عنوان وکیل همراه خاوری بوده که برخلاف نظر اداره اطلاعات خوزستان فردمحمدیان خاوری را بازداشت نمی‌کند و حتی نامه ممنوع‌الخروج او را هم امضا نمی‌کند.

وی گفت: از تحقیقات اداره کل اطلاعات و دادگستری خوزستان باید به این نکته اشاره کنم که در آن زمان در 97 بند قرار مجرمیت به امضای فردمحمدیان، بازپرس شعبه ششم اهواز برای مدیرعامل گروه ملی فولاد نوشته می‌شود در حالی که هنوز پرونده این فرد به دادگاه نیامده است.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 ای عزیزان پشت کنکوری
تا به کی داغ و درد و رنجوری ؟

تا به کی تست چند منظوره ؟
تا به کی التهاب و دلشوره ؟

شوخی و طعن این و آن تا چند ؟
ترس و کابوس امتحان تا چند ؟

غرق بحر تفکرید که چی ؟
بی خودی غصه میخورید که چی ؟

گیرم اصلاً شما به طور مثال
کشکی، از بخت خوش، به فرض محال



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

  طبق اعلام معاونت اجتماعی پلیس فتا ناجا در بررسی بولتن‌های امنیتی شرکت‌های‌غربی، شرکت Adobe اعلام کرده است که در نسخه‌های قدیمی نرم افزارهای Flash و Reader این شرکت، کدهای آسیب‌پذیری پیدا شده است که مهاجمان می‌توانند با ارسال کد در شبکه‌های وب منجر به خسارت و آسیب کاربران دیگر شوند. 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 6 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 از نام تو هم

- حتی -

می ترسند

هادی، امام هدایت

آنان از هرچه

نقی است

پاکیزگی است می ترسند

مثل سیاهی از نور



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 حضرت علی علیه السلام می فرمایند :

دوای درد تو در درون توست ولی نمی بینی

و بیماری ات از خودت است ولی نمی فهمی

آیا می پنداری شی کوچکی هستی ،در حالی که جهان بزرگ در تو پیچیده است



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

معاون فرهنگی هیات رزمندگان اسلام گفت: همزمان با شب شهادت امام هادی (ع) - چهارم خردادماه - تمامی پایگاه های اینترنتی به مدت 10 دقیقه در ایران از دسترس كاربران خارج شده و زیارت جامعه كبیره پخش خواهد شد.

'محمد قهرمانی' در گفت و گو با خبرنگار معارف ایرنا افزود: بر اساس پیش بینی های انجام شده پایگاه اینترنتی به نشانی www.dahomin.ir طراحی شده كه در شب شهادت دهمین امام شیعیان روی تمامی پایگاه های ایرانی قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: كاربران پس از انتخاب این لینك ابتدا روایتی از امام هادی (ع) را مشاهده كرده و سپس در ساعت 22 همزمان با شب شهادت این امام بزرگوار نوای زیارت جامعه كبیره پخش می شود.

معاون فرهنگی هیات رزمندگان اسلام با بیان اینكه این اقدام در پاسخ به اهانت خواننده وابسته به رژیم صهیونیستی به ساحت مقدس امام هادی (ع) صورت می گیرد، افزود: همچنین مراسم عزاداری شهادت دهمین امام شیعیان به همت هیات رزمندگان اسلام در سراسر كشور برگزار خواهد شد.
 




تاریخ: چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

بسم الله الرحمن الرحیم

سوم خرداد، یکی از شیرین‌ترین، باشکوه‌ترین
 و به یاد ماندنی‌ترین روزهای تاریخ ایران است. در سال ۱۳۶۱ در چنین روزی، خرمشهر پس از نوزده ماه اشغال از چنگال نیروهای ارتش بعث عراق رهایی یافت و مردان دلاور ایران زمین دوباره به این شهر زیبا بازگشتند.

تا پیش از این پیروزی عظیم که طی عملیات ۲۴ روزه بیت المقدس به وقوع پیوست، نام خرمشهر برای مردم ما یادآور «موفقیت دشمن در اشغالگری»، «آوارگی اعراب و مردم خوزستان» و «خرابی و ویرانی منازل مسکونی» و همچنین مقاومت و سلحشوری و فداکاری رزمندگان اسلام و مردم ایران بود



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

خدای متعال برای اینکه به انسانها بیاموزد که کار را به نام خدا آغاز کنند هم سوره های قرآن و هم ابتدای قرآن را با «بسم الله الرحمن الرحیم» آغاز کرده است و رسول خدا (ص) نیز در حدیثی فرمود "هر کاری که به نام خدا شروع نشود ابتر است".
کتاب مقدس قرآن مجموعه اى از سخن الهى است که در مدت 23 سال به وسیله امین وحى جبرائیل بر قلب نازنین پیشواى گرامى اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) نازل گردید که در طول حیات مبارک پیامبر(ص) و زندگی ائمه اطهار(ع) تفسیر برخی از آیات قرآن از زبان مبارک این بزرگواران بیان شد، اما بسیاری از آیات قرآن توسط مفسران و علمای اسلام بر اساس روایات اسلامی تفسیر شد که نتیجه این تلاشها تاکنون نگارش صدها کتاب تفسیری بوده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

به گزارش جهان، پیام فضلی نژاد در گفت و گو با خبرگزاري دانشجو، درباره ماهيت و پيشينه شاهين نجفي خواننده هتاك به امام هادي (ع) گفت: «شاهین نجفی» خواننده و سازنده کلیپ موهن علیه امام هادی(ع) که از دوره اصلاحات به راه‌اندازی گروه‌های موسیقی زیرزمینی در رشت و تهران پرداخت، یک «همجنس‌باز» است که به سبب اشاعه فحشا و فساد با شکایت شاکیان خصوصی شامل چند خانواده، دو بار در ایران دستگیر شد و سال ۱۳۸۴ از ترس مجازات سنگین کیفری به آلمان گریخت.

نجفی به سرعت با پسمانده‌های گروهک‌های ترویستی مانند



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

آیا چون گرفتاریم از خدا دوریم  یا چون از خدادوریم گرفتاریم!




تاریخ: دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1