به عشق مولا
خبری مذهبی ادبی

 الهی! به مردان در خانه ات!


به آن زن ذلیلان فرزانه ات!


به آنانکه با امر روحی فداک!


نشینند وسبزی نمایند پاک!


به آنانکه از بیخ وبن زی ذیند!


شب وروز با امر زن می زیند!



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 29 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

مصطفی ترک همدانی

تعجب نکنید. تیتر بالا عبارتی قانونی است برای مجازات افراد متخلف در کشور و البته تهران ، اما اگر صبر کنید نشانی آنرا خواهم داد.
جماعت ایرانی از قدیم با حجب وحیا شناخته شده تا انجا که از دوران باستان نیز قبح بد رختی و حتی کم رختی میان اجدادمان ناپسند می نمود. هنگامی نیز که قوانین بصورت امروز مدون گردید، پدرانمان این دغدغه را در میان امور لازمه ی دیگر گنجاندند.
 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 رییس سازمان پدافند غیر عامل كشور از تدوین سند دفاع سایبری خبرداد و گفت: در حال حاضر اولویت كشور ، تدوین سند دفاع سایبری در حوزه غیر نظامی است كه این سند در حال تدوین است و در سال آینده ارایه می شود.
به گزارش خبرنگار علمی ایرنا ،غلامرضا جلالی امروز در نشست خبری نخستین همایش ملی 'دفاع سایبری ' كه در جهاد دانشگاهی برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود : درحال حاضر 38 كشور جهان ساختار دفاع سایبری را تشكیل داده اند و 140 كشور در حال مطالعه ساز و كار دفاع سایبری هستند.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 

کاربران برای دور زدن فیلترینگ از VPN استفاده می‌کنند که این امر باعث کندی می‌شود 

مدیر یکی از شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت استفاده از VPN توسط کاربران را یکی از دلایل کندی سرعت اینترنت عنوان و تاکید کرد که در کندی سرعت اینترنت، سرویس دهنده ها مقصر نیستند.
محمدحسن شانه ساز زاده، مدیرعامل شاتل  در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد کندی سرعت اینترنت و مباحثی که تحت عنوان کم فروشی توزیع پهنای باند اینترنت در 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 حضور شکوهمند مردم تربت حیدریه در حالی به ثبت رسید که در بهار انقلاب هوای شهرستان با مردم همراهی نمود تاشاهد نمایشی دیگر از حضو ر پرشور مردم در حمایت از انقلاب و رهبری و استکبارستیزی امت حزب الله باشیم . مردم تربت حیدریه که در 9 دی ماه سال 1357 یعنی 43 روز زودتر انقلاب را در شهرستان به پیروزی رسانده بودند جشن پیروزی انقلاب در 22 بهمن را همزمان با مردم سایر نقاط کشور برگزار کردندو به صحنه آمدند . مراسم راهپیمایی 22 بهمن از ساعت 9 صبح که با تجمع مردم و مسولین شهرستان در فلکه مسجد جامع تا بازار روز همراه بود آغاز گردید و سپس با حرکت راهپیمایان به سمت میدان شهدا وسپس میدان بسیج ادامه پیداکرد .راهپیمایان در مسیر حرکت خود با شعار هایی انزجار خود را از استکبار نشان دادند و حمایت خود را از انقلاب و رهبری اعلام داشتند و در خاتمه مراسم نیز در فلکه بسیج تجمع نمودند و گوش به سخنان سخنرانان این راهپیمایی سپردند .لازم به ذکر است سخنران این مراسم حجت الاسلام دکتر زمانی معاون بین الملل حوزه های علیمه بودند



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:22 بهمن در تربت حیدریه,
ارسال توسط ریحان زاده

 

صفار هرندی:نزدیکان هاشمی علیه رهبری شمشیر کشیدند و او جلویشان را نگرفت/احمدی نژاد،مشایی را عالم برجسته می داند 

مشاور فرهنگی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اصلاحات برای افزایش سرعت قطار انقلاب امری ضروری است.
محمد حسین صفار هرندی عصر جمعه طی جلسه پرسش و پاسخ در رشت اظهار داشت: اصلاحات در جمهوری اسلامی فقط در جهت دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی و مورد نظر مردم است.
گزیده سخنان وی از این قرار است:
·         افرادی که در حریم بالاترین مقام اجرایی نظام لانه کرده اند، صلاحیت شان تائید نشده و حق ماندن در این گونه جایگاهها را ندارند. اگر از این گونه افراد در جایگاههای رفیع نظام استفاده شود، این کار موجب دلسردی یاران و دوستان انقلاب می شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 رضاخان 11 و به روایتی12 فرزند داشت که نخستین پسرش ، محمدرضا بعد از او به سلطنت رسید. محمدرضا پس از فرار از ایران و سقوط رژیمش،به سرعت تنها شد و سران رژیمهای مصر و اردن و مغرب و مقامات امریکا دست از حمایتش برداشتند. او در سال 1359به دنبال گذراندن دوره سخت بیماری سرطان، دهها میلیارد سرمایه هایی را که از ایران برده بودبرای خانواده اش باقی گذاشت.

سرنوشت دیگر برادران وخواهران تنی و ناتنی محمدرضا نیز خالی از عبرت نیست.

1- علیرضا پهلوی دومین پسر و پنجمین فرزند رضا خان  و برادر تنی محمدرضا  بود. او در سال 1301  به دنیا آمد.

مدتی در تهران و لوزان سویس تحصیل کرد و در سال 1315 به ایران بازگشت و وارد دانشکده افسری شد. در سال 1320 از این دانشکده فارغ التحصیل شد و به همراه پدر به تبعیدگاهش در سن موریس رفت و تا زمان مرگ در کنار او بود.

علیرضادر سال 1323 وارد ارتش فرانسه شد و تا سال 1326 در آنجا خدمت کرد و سپس به ایران بازگشت. علیرضا در ایام خدمت در فرانسه با دختری لهستانی تبار  ازدواج کرد و از او صاحب پسری شد، ولی دربار ایران این ازدواج را به رسمیت نشناخت و بنابراین همسر و فرزند شاهپور علیرضا در پاریس زندگی می‌کردند.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 21 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 

در میلاد حضرت رسول خاتم(ص) و امام صادق(ع) - می دانید چرا به امام جعفر علیه السلام، «صادق» می گویند؟

 

صادق یعنی راستگو و به امام ششم لقب صادق داده اند چرا که در امامت خود راست می گفت در مقابل جعفر کذّاب است که ادّعای امامت می کرد ولی امام واقعی نبود: امام دروغین!

جعفر کذّاب برادر امام حسن عسکری (علیه السلام) است که پس از رحلت آن حضرت ادّعای امامت کرد و او را کذّاب گفتند. امام علی نقی علیه السلام درباره او فرمود: حذر کنید از پسر من جعفر که به منزله پسر نوح است! إنّه لیس من اهلک، انّه عمل غیرصالح؛ همانا او از اهل تو نیست و همانا او کار ناشایستی انجام داد.» 1

ابو خالد کابلی از حضرت امام زین العابدین اسامی ائمه را می پرسید به نام حضرت صادق (ع) که رسید عرض کرد: همه شما صادقید (راستگو هستید) چرا او را " صادق" می گویند؟ امام فرمودند: «چون پنجمی از اولاد او نیز جعفر نام دارد ولی دروغ می گوید و ادّعای امامت دارد! 2

1- هزار و یک نکته، ص 746

2- فضایل و سیره چهارده معصوم (ع) در آثار استاد علامه حسن زاده آملی، ص 354.

 

 




تاریخ: جمعه 21 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 یاد بود آن روزگاران یاد باد



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 اگر هنگام کار کردن با رایانه، بعد از چند ساعت سوزش و آبریزش چشم هایتان آزاردهنده می شود، بد نیست با نرم افزار f.lux آشنا شوید. این برنامه رنگ و روشنایی نمایشگر را هوشمندانه تنظیم می کند. وقتی بیش از ۱۰ ساعت در روز پای رایانه بنشینید و به صفحه نمایشگرش زل بزنید، قاعدتا نباید توقع داشته باشید که اوضاع چشم هایتان چندان تعریفی داشته باشد؛ آبریزش و سوزش چشم ها کاملا طبیعی است! بنابراین تعجبی هم ندارد اگر به دنبال راه حلی برای خلاصی از این وضعیت باشید. خبر خوب اینکه برنامه ای به نام اف.لوکس (F.lux) طراحی شده که می تواند کمک زیادی به این معضل کند. اف.لوکس با توجه به ساعات مختلف شبانه روز، رنگ های مانیتور رایانه را تغییر می دهد. در ساعات روز، که نور محیطی شدید است، اف.لوکس نور صفحه مانیتور را به رنگ روشنایی روز در می آورد. شب ها، وقتی نور محیطی کم بوده یا تقریبا نوری وجود ندارد، اف.لوکس رنگ های گرم تر و تداعی کننده نور هالوژن را ساطع می کند.با غروب آفتاب، دوباره نور مانیتور به تدریج تغییر می کند؛ البته هیچ کدام از این تغییرات، برای کاربر قابل درک نیست. اف.لوکس با استفاده از موقعیت جغرافیایی شبکه شما، زمان را شناسایی کرده و نور پیرامون را به خوبی تنظیم می کند. تنظیم های پیش فرض این برنامه واقعا برای ساطع کردن نور کافی، مناسب است. همچنین این برنامه را می توان به راحتی از طریق منوی تنظیمات نوار وظیفه (Taskbar) غیر فعال کرد. شاید اولین روزهایی که با اف.لوکس کار کنید، کمی اوضاع برای تان عجیب باشد؛ در اولین بعد از ظهر شما شاهد ساطع شدن نوری شبیه به هالوژن خواهید بود که از تمام نورهای اصلی ویندوز قابل تشخیص است. اما بعد از چند روز که با اف.لوکس سر کنید، واقعا حالتان بهتر خواهد شد و چشم هایتان حین کار کردن، احساس شادابی خود را از دست نمی دهند. این برنامه رایگان است؛ بنابراین امتحانش ضرری ندارد.

حجم :  ۵۶۵  کیلوبایت

دانلود :  مستقیم  |  لینک کمکی

پسورد :  www.tanindownload.com




تاریخ: پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 

رديف

پسوند

 

كشور

Country

1

.ac

-

جزاير آسكنشن

Ascention Islands

2

.ad

آندوراس

Andorra

3

.ae

امارات متحده عربي

United Arab Emirates

4

.af

افغانستان

Afghanistan

5

.ag

باربيودا و آنتيگوا

Antigua/Barbuda



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 

«سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت»

 

دانشگاه آزاد است!

همان جا که سخاوت اولین حرف الفبا هست!

و نرخ علم آموزی به نرخ خون بابا هست!

نفس ها نرم!سرها گرم!

حیا خواب و در دیزی ما باز است!

کبوتر….بی کبوتر

از با باز است



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 دفتر محمدرضا رحیمی معاون اول رییس‌جمهور در نامه‌ای سرگشاده به اظهارات اخیر احمد توکلی نماینده مجلس شورای اسلامی پاسخ داد.

در متن این نامه سرگشاده «با صلوات بر محمّد و آل محمّد» خطاب به احمد توکلی آمده است:
سلام علیکم
از آغاز دولت نهم تاکنون جنابعالی و همفکران‌تان با بهره‌گیری از فرصت‌هایی که خداوند به واسطه ملت ایران برای خدمتگزاری در اختیار شما گذاشته است لحظه‌ای از تخریب دولت خدمتگزار فرو ننشسته‌اید 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 چرا مجلس با تخلفات قانونی دولت، برخورد قاطع نمی کند

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مجلس و دولت باید طرح سؤال از رئیس جمهور را برای خدا و بدون غرض ورزی عملی کنند، چراکه باعث تقویت مجلس و دولت می‌شود.
آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی شامگاه سه شنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: سئوال از رئیس جمهور یک حق طبیعی است و در همه دنیا مطرح است. چرا در این مجلس چندین مرحله این موضوع مطرح شده ولی کنار گذاشته شد؟ این نشان دهنده ضعف مجلس و دولت است.
 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 جوان خیلی آرام و متین به مرد نزدیک شد و با لحنی مودبانه گفت: ببخشیدآقا ! من میتونم به خانوم شما نگاه کنم و لذت ببرم؟مرد که اصلا توقع چنین حرفی را نداشت و حسابی جا خورده بود ،مثل آتشفشان از جا در رفت و میان بازار و جمعیت یقه جوان را گرفت و عصبانی،طوری که رگ گردنش بیرون زده بود او را به دیوار کوفت و فریاد زد:مردیکه عوضی،مگه خودت ناموس نداری ........، خجالت نمی کشی ؟ جوان اما خیلی آرام ، بدون اینکه از رفتارو فحش های مرد عصبی شود و عکس العملی نشان دهد،همانطور مودبانه و متین ادمه داد: خیلی عذر می خوام فکر نمی کردم این همه عصبی و غیرتی بشین ،دیدم همه بازار دارن بدون اجازه نگاه میکنن و لذت میبرن ، من گفتم حداقل از شما اجازه بگیرم که نامردی نکرده باشم ....... حالا یقمو ول کن از خیرش گذشتم. مرد خشکش زد..... همانطور که یقه جوان راگرفته بود، آب دهانش را قورت داد و زیر چشمی زنش را برانداز کرد......




تاریخ: چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:حجاب ,رابطه حجاب با بی غیرتی,امربه معروف حجاب,
ارسال توسط ریحان زاده

 به نام خدا

 

شاید از خود بپرسیم که مسئله ی امامت با آن اهمیتی که داره ، همانطور که پیامبر می فرمایند: «كسى كه امام زمان خود را نشناسد و از دنيا برود به مرگ جاهليت مرده است».(۱)  پس چرا در قرآن نامی از امامان نیامده است؟؟؟

به طور خلاصه باید گفت، قرآن بسان قانون اساسی می‌باشد و انتظار اینکه همه چیز در آن آورده شود، کاملاً بی‌مورد است. نماز و روزه و زکات نیز که از عالی‌ترین 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 (روزنامه قدس)
پژوهشگران آمریکایی در بررسیهای خود نشان دادند که تبلتها خطرناکترین دستگاهها برای سلامت عضلات گردن هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشمندان مدرسه بهداشت عمومی دانشگاه هاروارد دریافتند زمانی که از تبلت برای مثال درحالت نشسته استفاده می شود کاربر آن را در بغل نگه می دارد. در این وضعیت، سر به سمت پایین خم شده و از موقعیت ایده آل خارج می شود.

همچنین در حال استفاده از تبلت، دستها به عنوان "جاکتابی" عمل می کنند. ترکیب وضعیت سر و دستها یک موقعیت خطرناک را برای گردن ایجاد کرده و می تواند در دراز مدت عضلات پشت گردن را ملتهب کند.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 اسفندیار احمدیه بانی انیمیشن در ایران از دنیا رفت.

سینا احمدیه فرزند اسفندیار احمدیه با تایید خبر درگذشت او گفت: «استاد احمدیه عصر روز دوشنبه در سن 83 سالگی بر اثر بیماری اختلال خونی در بیمارستان سجاد تهران درگذشت.»
وی اضافه کرد: «مراسم تشییع پیکر ایشان به احتمال زیاد صبح پنجشنبه ساعت 10:30 از خانه هنرم



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 انرژی مورد استفاده در 10 دقیقه از فعالیت جستجو گر گوگل می تواند گسترده ترین سامانه روشنایی شهرهای دنیا 

را روشن کند.یک کارشناس فناوری اطلاعات در همایش نو آوری و تحول در خدمات مخابراتی گفت :بر پایه آمار شرکت اینتل ،در سال گذشته میلادی روزانه یک میلیون رایانه شخصی در دنیاتولید شده است.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس نمی‌تواند گفتمان غیر منطقی دولت را در مورد نظام و ارکان آن بپذیرد، گفت: آنجا که دولت خطا می‌کند و خواسته انقلاب و مردم و رهبری را در پیش نمی‌گیرد مجلس باید شدیدترین برخوردها را انجام دهد.

علی عباس پور تهرانی فرد درباره انتقاد اخیر الهام از طرح سؤال از رئیس جمهور و اینکه مجلس آینده باید با گفتمان دولت همسو باشد، گفت: یک نوع همسویی با گفتمان دولت یعنی اینکه سعی شود با دولت در همه زمینه 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 دانشمندان آمریکایی در بررسی‌های خود نشان دادند که عادت بد ورود مداوم به شبکه های اجتماعی منجر به اعتیادی می شود که حتی از اعتیاد به مواد مخدر و سیگار نیز خطرناک تر است.
به گزارش خبرگزاری مهر، نوشتن یک توئیت روی توئیتر حتی اگر دیر وقت باشد یا کلیک روی "می پسندم" در کنار پست یک دوست روی فیسبوک در اداره و در اوج کار عادتی است که به اعتقاد محققان مدرسه بازرگانی دانشگاه شیکاگو ترک آن از ترک اعتیاد به مواد مخدر، سیگار و الکل دشوارتر است.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 

وبلاگ آفیس از شروع کار روی آفیس 15 خبر داد.

 

 

مایکروسافت نسخه پیش نمایشی از آفیس 15 را منتشر و اعلام کرده است که تابستان سال 2012 نسخه بتای این مجموعه را ارایه می‌کند. نکته مهم در مورد آفیس رابط کاربری برای ویندوز 8 و مترو است که بدین ترتیب روی تبلت‌ها نیز کار می‌کند.

Microsoft blogs




تاریخ: یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

      بی تو مهتاب شبی باز از آن كوچه گذشتم    

      همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم

 شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم

 شدم آن عاشق دیوانه كه بودم



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 15 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 متن کامل خطبه‌های مهم رهبر معظم انقلاب در نمازجمعه تهران 90/11/14

رهبر معظم انقلاب در بیانات بسیار مهم، تحلیل جامعی از دستاوردهای انقلاب، شرایط منطقه ای و بین المللی ارائه کردند

 
 
 
 
 
 
به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری همزمان با ایام الله دهه فجر و در آستانه سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 14 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 تعبیر شهید بهشتی در باره آیت الله خامنه ای / جلسه ای که ناطق نوری با بنی صدر درگیر شد

سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی، بخشی از کتاب خاطرات حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد مسئول کمیته انقلاب اسلامی نارمک در اوایل انقلاب را منتشر کرد.

 

 

در این کتاب که ناشر آن نیز مرکزاسناد انقلاب اسلامی است از قول حجت الاسلام موسوی فرد آمده است:

در مدرسه ی شهید مطهری ، بنی صدر را دعوت كرده بودند تا كارهای آینده و سیاست هایش را توضیح دهد .من بلند شدم و گفتم : آقای بنی صدر شما در یك كلمه به سوال من جواب بدهی

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 14 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 

پس از انتشار تصاویری از بازسازی ورود امام به ایران در بهمن سال 58، یکی از بستگان بنیانگذار انقلاب زبان به گلایه گشود.

 
 
در بازسازي اين مراسم تصويري مقوايي از امام (ره) تهيه شده بود و در مسير بازسازي شده از ورود امام حمل مي​شد.
صادق طباطبايي خواهر زده امام موسي صدر و برادر همسر حاج سيداحمد خميني، در صفحه اجتماعي اينترنتي خود در اينباره نوشته است: دلم گرفت از این کم ذوقی در مراسم نمادین ورود امام به میهن. از دیدن این تصاویر دلم گرفت از این همه بی​ذوقی و کج سلیقگی؛ آیا نمی​شد از یکی از هنرمندان با ذوق این فن کمک و مشورت خواست و طرحی متناسب با شکوه آن روز ارائه داد؟




تاریخ: جمعه 14 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 

سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی نوشت:

 

 

 

 

شورای انقلاب در جلسه چهاردهم بهمن ماه 1357 پس از بحث و بررسی، مهندس مهدی بازرگان را به عنوان نخست وزیر معرفی نمود.این پیشنهاد در جلسه شب چهاردهم به اطلاع امام رسانده شد و جلسه ای با حضور امام و نیز اعضای شورای انقلاب در این باره تشكیل شد.

 مهندس بازرگان در زمینه ی انتخاب خود به نخست وزیری می گوید:« مطلب را باید از عصر روز چهاردهم بهمن ماه سه روز بعد از ورود امام به تهران شروع كنیم. عصر شنبه كه به مدرسه رفاه رفتیم امام ما را مخاطب قرار داده 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 14 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 با سلام دوستان علاقه مند به یادگیری ویندوز 7 مایکروسافت می توانند آموزش تصویری این نسخه از ویندوز را از لینک زیر مورد مطالعه قرار دهند 

http://learning.asarayan.com/education/seven.html




ارسال توسط ریحان زاده

 مسابقات فوتسال مدارس ابتدایی،راهنمایی و دبیرستان شهرستان تربت حیدریه به مناسبت گرامیداشت دهه فجر با شرکت 70 تیم در سطح شهرستان برگزار می شود .مراسم افتتاحیه این مسابقات با حضور مسئولین شهرستان و همچنین حسین شمس سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال و رئیس انجمن فوتسال آموزشگا ههای وزارت آموزش و پرورش کشور در سالن نهم دی شهرستان برگزار گردید .این مسابقات به مدت سه هفته و به تعداد 270 مسابقه و با داوری 20 داور از شهرستان تربت حیدریه در مکان سالن مالک اشتر برگزار میگردد. میرزایی رئیس تربیت بدنی از کوهپیمایی عمومی به مناسبت دهه فجر در تاریخ 19 بهمن خبر داد و از مردم دعوت نمود دراین حرکت ورزشی شرکت نمایند




تاریخ: پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 یا چنان باش که هستی یا چنان باش که می نمایی




تاریخ: پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 روزی بزرگان ایرانی ومریدان زرتشتی از کوروش بزرگ خواستند که برای ایران زمین دعای خیر کند وایشان بعد از ایستادن در کنار اتش مقدس اینگونه دعا کردن:

خداوندا اهورا مزدا ای بزرگ آفریننده آفریننده این سرزمین
بزرگ،سرزمینم ومردمم راازدروغ و دروغگویی به دور بدار
بعد از اتمام دعا عده ای در فکرفرو رفتند واز شاه ایران پرسیدند که چرا این گونه دعانمودید؟فرمودند:چه باید می گفتم؟ یکی جواب داد :برای خشکسالی دعا مینمودید؟



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 سید حسن خمینی:بی‌ادبی یک جامعه را دچار بن‌بست کرده و از ریشه می‌خشکاند و کینه ‌به ‌وجود می‌آورد. وقتی ما با هم مشکل داریم، چرا باید به یکدیگر پرخاش کنیم. کینه ریشه محبت و دوستی را خشک می‌کند و در این صورت، آن جامعه وحدت خود را از دست داده و پس از آن، اقتدار ملی‌ خود را از دست می‌دهد؛ بنابراین، در آن هنگام، درها روی بیگانگان باز شده است و بیگانگان از دل‌های ما وارد می‌شوند.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

صدای آمریکا گفت: تا زمانی که آقای خامنه ای تصمیم گیرنده نهایی و حاضر در صحنه است، تحریم ها و فشارهای غرب نمی تواند ایران را وادار به تسلیم کند.
این رسانه آمریکایی با مرور تحریم های غرب گفت: تنها راهی که تحریم ها می تواند مؤثر واقع شود این است که گروهی در ایران دست ها را بالا بگیرند اما تا زمانی که آقای خامنه ای تصمیم گیر نهایی است،چنین اتفاقی امکان پذیر نیست و جمهوری اسلامی عقب نشینی نخواهد کرد.

 




تاریخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 

پس از آنکه رئیس​جمهور بی توجه به تذکرات نمایندگان، از آنها خواست تا با کار دو شیفته لایحه بودجه 91 را تصویب کنند، رئیس​مجلس از تخلف قانونی دولت انتقاد کرده گزارش خبرآنلاين، علي لاريجاني با حوصله زياد تذکرات نمايندگان را در بدو حضور رئيس​جمهور در مجلس هنگام ارائه لايحه بودجه 91 گوش داد و در واکنش به درخواست آنهابراي عدم پذيرش لايحه بودجه و تاکيد به دولت براي ارائه لايحه بودجه چند دوازدهم، گفت: 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 با فرارسیدن فصل زمستان ،سرماخوردگی و گلو درد در میان افراد شایع می شود .به گزارش ایسنا، بیشتر مردم برای درمان سرماخوردگی به مصرف داروهای شیمیایی رو می آورند ،این در حالی است که با چند راهکار ساده می توان به پیشگیری اقدام کرد.

این راهکارها عبارتند از:



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 گرچه پيشينه تاريخي تربت حيدريه به نام زاوه به دوران قبل از اسلام دوره اشكانيان برمي گردداما خود شهر كه نامش را از عارف نامي قرن ششم هجري يعني قطب الدين حيدر مي گيرد به قرن ششم و هفتم يعني پس از دفن قطب الدين حيدر و از نظر شهريت به دوره صفوي برمي گردد.رونق و آباداني شهر به حدود دويست سال پيش يعني دوره حاكميت اسحاق خان  قرايي از خوانين و رجال سياسي عصر قاجاريه برمي گردد. اسحاق خان به مرمت و آباداني شهر پرداخته و آن چنان تحولي در شهر بوجود آورد كه مدت ها  اين شهر تربت اسحاق خان معروف بوده است. در دو انقلاب معاصر ايران يعني انقلاب مشروطه در سال 1285 شمسي و انقلاب اسلامي 1357 شمسي تربت از شهر هاي پيشتاز عليه استبداد بوده است.

 




تاریخ: دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 زندگی فرزندان مقام معظم رهبری آنقدر ساده و بی آلایش است که شاید کسی باور نکند که این افرادی که به سادگی و بدور از تفاخر و تفاضل و اتکا به منویات دنیا در کنارمان زندگی می کنند فرزند رهبر عزیزی است که ولی امر مسلمین است. و فرزند ولی فقیه هم باید اینگونه باشد زیرا ما همه سرنوشت دنیا و آخرتمان در پیروی از مردی است که در زمان حاضر در کمال انسانیت است و می خواهد دست ما را در دست بقیت الله بگذارد و ما می دانیم که اوست انقلاب ما را به آن دردانه هستی می رساند. انشا الله.

 


ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 

 سایت جماران این عکس را که در دهه 1330گرفته

شده، منتشر کرد.



ایستاده از راست: مرحوم سید محمد جلالی تهرانی - شهید سید مصطفی خمینی

نشسنه از راست : مرحوم ایت الله شهاب الدین اشراقی -مرحوم حاج شیخ محمد حسین بروجردی(پدر مرحوم دکتر محمود بروجردی داماد حضرت امام) - ایت الله فاضل لنکرانی-مرحوم ایت الله فقیه(حاج داداش)




تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 

 

حوزه نیوز نوشت: آیت الله جوادی آملی به دو سئوال درباره شیوه پیروزی بر افکار شیطانی و تحصیل علم اخلاق پاسخ داد

 

 

 

 

 

 

 

متن سئوالات و پاسخ ایشان به شرح زیر است: 
سئوال: چگونه بر افكار شيطاني خود 

پيروز شويم؟

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

 

 فرج الله سلحشور در مصاحبه با رجانیوز در باره رفتار کاملا غیراخلاقی گلشیفته فراهانی گفته است:

 

 

من از این اتفاق اصلاً تعجب نمی‌کنم. من از اینکه یک زن بازیگر ایران در خارج از کشور ناهنجار و عریان، بازی کند خیلی تعجب نمی‌کنم؛ چون‌که سینما تعریفش همين است. سینما برای عیاشی ساخته شده است، برای اینکه ابزاری برای مبارزه با فرهنگ‌ها و اعتقاد ملت‌ها و حیا و حجاب و ایمان و پوشش شود، حالا هر ملتی كه می‌خواهد باشد، نقش سینما این است و در حقیقت، این خانم یکی از آن کسانی است كه این تئوری برخاسته از صهیونیسم را عملی کرده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط ریحان زاده

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 80655
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 80655
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1